6 december 2017

Bokpaket!

Till att börja med: Grattis Finland 100 år!


Och så över till bokpaketet jag fick hem igår :D
Detta är alltså de böcker jag beställde på Black Friday ^^


Witch Hunter ville jag läsa för flera år sedan, men jag gjorde det aldrig.
Sedan glömde jag bort boken, men såg den på en blogg för några veckor
sen, och insåg att det här låter ju precis som min typ av bok!

Uprooted har jag redan lånat från Vasa biblioteket, läst, och älskat,
så jag tyckte verkligen att jag behövde en egen kopia av den. Gissar att
den blir omläst inom de närmsta månaderna :) (och jag älskar
detta omslag också!)


För en tid sedan läste jag Fangirl, som innehåller delar ur Carry On.
Och om man har läst Harry Potter och Fangirl och gillade dem är ju
denna nästan ett måste att läsa :) Inte alls min typ av omslag,
men finast av de tre olika som fanns att välja på :)


Och inuti boken finns en utvikbar karta!!
Jag har faktiskt redan börjat läsa den här (outlander går lite trögt),
och hittills är den riktigt bra ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)