12 oktober 2017

Pannlappar


Dessa söta pannlappar sydde jag till min mamma när hon fyllde
år för ett litet tag sen. Det tog himla länge att sy dem; dels för att
jag inte riktigt hade någon sylust just då, och dels för att det var
ganska "prackigt" att få dem bra. Slutresultatet blev jag ändå tillslut
ganska nöjd med :)


Jag har bara använt restbitar och sådant som jag har haft hemma
(snedlisten och knapparna tex.). Inuti har jag en sorts vadd, 
för att göra dem tjockare och mer värmetåliga.


Och här stoppar man då in handen.


Till denna har jag gjort egen snedlist, och sick-sackat fast
ögon och näbb. Tyvärr blev denna lite väl liten :/


...och baksidan blev inte så fin fast jag handsydde :/


Nåja, trost lite små skavanker blev mamma väldigt glad
o alla fall, och det var ju viktigast! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)