12 oktober 2017

Books i want to read this fall



 Jag läste och totalt älskade Naomi Noviks Uprooted, och bestämde mig
sedan för att läsa hennes Temeraire-serie också. Nu har jag läst de fyra första
böckerna i serien, och ja, de är också himla bra! :D Jag läste de fyra första
på svenska vilket gick jättesnabbt, nu när jag läser den femte läser jag på
engelska, och det går märkbart långsammare. Jag har överlag inte läst
så jättemånga böcker på engelska i år (20/62), och jag tycker det märks på att
det inte går lika lätt längre :/



Dessa 5 böcker har jag lånat från biblioteket, och de ska jag ta itu med snart.
Mest excited är jag nog över Främlingen, eftersom den nya säsongen av
tv-serien har kommit igång, och den är ju såå bra ^^


De här 3 tror jag att jag ska beställa hem snart, den första är en uppföljare,
och de två andra verkar väldigt intressanta!


De här två har stått i min bokhylla lääänge.. Jag har under den senaste
månaden läst igenom 2/3 föregångare till Untamed, och bara jag nu får
läst igenom den tredje kan jag äääntligen läsa den här! Shadowcaster
har jag inte såå bråttom med, även om jag gärna vill läsa den snart :)

..och det är nu dessa böcker jag är mest excited över just nu :)
Annars har jag nog också en låång lista med biblioteksböcker att låna hem,
samt x-antal böcker i min bokhylla jag skulle vilja läsa om.
Too many books, too little time :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)