14 juli 2017

Pictures

Efter att ha tittat igenom min blogg lite snabbt insåg jag att
det är löjligt länge sedan jag hade bilder med i ett inlägg som
inte är färdigsytt O.0 Så här får ni lite random bilder från
juni och halva juli :)


Eftersom jag inte hade några jobbskift i maj lät jag
naglarna växa, och oj vad dom växte!


Sen shoppade jag ju tyg, och tog denna väldigt enhetliga bild.


På midsommar hoppade jag i vattnet från denna brygga ^^


Janis gamla lägenhet hade väldigt skitiga fönster..
(därför var det ganska roligt att tvätta dem också)


När vi flyttade in fick jag med mig ruccola, basilika och ärtgrodd
från Maxmo, tyvärr har de alla dött nu :(


En fredagskväll när jag kom från jobbet bjöd mamma
och lillasyster på dessa ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)