2 april 2017

What I want to read

Vet ni hur många böcker jag läste under mars månad?
En. EN! På en hel jäkla månad! Det finns ju givetvis bra
orsaker (skola), men ändå! Jag har så många bra böcker jag
vill läsa, och så får jag inte :( Det är också lite stress på det sättet
att jag ska flytta från Vasa så småningom, och jag måste därför hinna
läsa de böcker som finns på Vasa bibliotek men inte i Maxmo eller
Jeppis. Och det är typ alla engelska böcker... Därför är några böcker
som jag faktiskt har i min ägo på paus; de böcker som ska lånas har
förtur. Nå, lets see:


Dessa två har jag själv och vill gärna läsa, men de är som sagt på paus.


Dehär två ska jag låna, den första av Bella och den andra har jag reserverat.


Dessa två väntar jag spänt på att ska publiceras! :D


Dessa två har redan kommit ut, och ska antagligen beställas
hem förr eller senare, båda är serieavslutningar.


Ödet hör till House of Night-serien som jag inte alls gillar,
men ska läsa igenom ändå. Glassvärdet har jag faktiskt påbörjat,
men insåg sedan att den finns i Jeppis också och därför får vänta.


 Denna har jag påbörjat och läst över halva, himla bra är den,
men nu är den också på paus -.-


 Dessa tre har jag hemlånade just nu, och läser (när jag hinner) den i mitten.
Förutom dessa finns det såklart massor med andra böcker jag vill läsa,
för att inte tala om alla omläsningar! Jag har bok-abstinens!
Men vänta bara tills maj då det mesta skolarbetet är över,
då ska det minsann läsas...

Om ni förresten undrar vart mina "Bookdelivery"-inlägg har
försvunnit: Jag har bara köpt två böcker hittills i år. Wow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)