6 mars 2017

Hur kan jag glömma hur roligt det är?

Wohoo, gissa vem som har fått sömnadsinspirationen tillbaka! :D
(jag). Igår när jag var färdig med allt tvättande och läxläsande
satte jag mig vid symaskinen och tog tag i ett flera månader
gammalt projekt, som slutade som något helt annat än vad jag
hade tänkt från början. Ikväll (efter allt läxläsande och andra måsten)
tror jag att jag ska gå igenom alla mina tyger och se vad jag riktigt
har i mina rosenlådor nuförtiden ^^ Jag har en del tyg inköpta
för flera år sedan som jag inte har sytt något alls av, en del är
dock enligt mitt tycke idag hemskt fula, så dem vet jag inte riktigt
vad jag ska göra av. Något nytt tyg ska i alla fall inte inhandlas
i närmsta taget, utan jag fokuserar på att sy av det jag redan har :)
... och nu steg ju verkligen läxlagningsmotivationen... -.-


Tyckte det här fordtyget var lite häftigt senast jag var vid Eurokangas ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)