1 februari 2017

Äntligen

Denna vecka har jag mycket "ledigt", och eftersom jag inte
ska träffa Jani i helgen heller har jag massor med lärdomsprovstid,
wohoo jag är så lycklig. Jag har tänkt att nu jä*lar ska det skrivas
så tangenterna ryker, och har därmed skrivit in exakta tider när
jag ska sitta och skriva i min kalender. Hittills har det fungerat
alldeles förträffligt, men så är jag ju bara på andra dagen ännu x)
Det är i alla fall sååå himla skööönt att det äntligen går ordentligt
framåt!! Om det blir till något bra är ju en annan sak... En bra sak
med detta system är också att när jag har skrivit under alla inplanerade
timmar under dagen är jag ledig, och får göra vad jag vill! Och då
behöver jag inte känna att "jag borde nog skriva lite till..." Som sagt,
himla skönt. Jag känner liksom att dethär lärdomsprovsskrivandet
inte är en omöjlighet längre ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)