25 januari 2017

Annat roligt med fejkpäls


När jag först skulle sy pälskanten till hupparin i föregående
inlägg var det faktiskt den här biten som klipptes ut.
Den blev dock alldeles för stor (skulle ha blivit tungt
och klumpigt) så jag lagade en ny. Den här fick bli någon
sorts boa/krage/halsduk istället :)


Den är himla varm och mysig, och passar till många olika
tröjor. Där i ändarna har jag sytt en tryckknapp så att den
hålls på, en annan ide´ kunde ha varit ett sidenband.


Och så denna sak som jag sydde efter föregående inlägg :P
Jag hittade en tutorial på pinterest hur man syr pälsbollar till
mössor, och jag tyckte att de var så söta ^^
Vad exakt jag ska använda dehär till vet jag inte riktigt,
kanske bara som dekoration :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)