18 januari 2017

Händelser

Hej hej, det har hänt en hel del sen senast!
T.ex. så fyllde jag år i lördags och blev därmed 23 (hyiii!).
Detta firades med fest, först i min lilla lägenhet och sen vid
Ollis, och sen sov hälften av gästerna över, så liiite trångt
blev det ju :P Bästa födelsedagen på länge i alla fall! ^^
Till present av mina föräldrar fick jag bidrag till en telefon,
och nu idag har jag äntligen (efter många om och men)
både fått tag i en, lyckats kopiera mina kontakter, fixat
simkort och slutligen fått igång skiten min nya älskling.
Jag älskar den, men det säger jag bara att jag hoppas det är
länge till nästa gång.

Annars så har skolan börjat igen, på Brändö denna gång.
Fina utrymmen, men hur man ska hitta till dem är ju en
annan sak :P Och så har jag gångavstånd till skolan,
vilket ju kan ses som positivt eftersom jag sparar bensin
och får motion, men negativt eftersom det är kallt och jobbigt :P
Anyhow, vilken dag som helst nu ska jag ta tag i lärdomsprovs-
skrivandet. Jag har faktiskt läst på lite idag, så lite smått börjas det.

Och så lite obligatoriska snåliga matbilder; fina riskakor med
avocado och rödlök, och så sushi från K.achi i Vasa <3
Hur fina!? Och såå gott ^^ Idag var förresten jag och Jani till
Mr. Bank och nyttjade ett presentkort, och vi gillade deras
pizzabuffe´ väldigt mycket :D (lax och räkor <3)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)