15 november 2016

Bokdiagram 2014

Nåja, att få det här som jag vill ha det har inte varit det enklaste.
Först måstade jag bråka med word och excel, sedan med paint
och sedan med blogger. Jag hoppas det blir åtminstone
någorlunda bra nu!

Här har ni då några bokdiagram från 2014 (2015 kommer
också sen, och 2016 när året är slut).
    
    

Här ser ni då att 2014 läste jag mycket mer på svenska än på engelska.


Omläsningar sysselsatte jag mig inte med så ofta. Jag kan ju hinta
om att 2016:s statistik ser liiite annorlunda ut här.


Jag läste ganska medelbra böcker, och ett par väldigt bra, och en jättebra.


Och min läslust verkade minska allt eftersom året gick? :S
Intressant att se på, och det blir intressant att jämföra sedan ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)