14 november 2016

Böcker jag vill läsa


 Untamed och Heartless har jag ju nämt x-antal gånger förut, och nu
börjar det närma sig ^^ A court of mist and fury börjar jag känna
mig mer och mer nyfiken på, men funderar om jag borde läsa om
ettan först?


Dessa två kommer jag nog inte att läsa den närmsta tiden,
men ser fram emot båda :) Shadowcasters föregångare läste jag
ju ganska just, och The architect of song är skriven av samma
författare som Untamed.


 Resten av böckerna härifrån har jag tänkt låna på biblioteket någon gång.
Sara Ohlsson har äntligen släppt en till bok, och jag ska självklart
läsa den eftersom jag älskar hennes första bok. Outlander (Främlingen)
finns som tv-serie, och den maratontittade jag på för ett tag sedan,
och jag funderar nu på att läsa böckerna (de är svinstora).


 The black prism har jag velat läsa länge, men den är alltid utlånad :/
Half bad ha jag lagt till på min to-read-lista för lääänge sen, och
Miniatyrmakaren lade jag till alldeles nyss ^^


 Första boken i denna serie läste jag för något år sen, och gillade inte
så mycket. Nu har jag dock läst om den, och trots att jag fortfarande
inte riktigt tycker om den vill jag veta vad som händer.
Och voi huhhu vad fina omslag!


Och så Empire of storms då. Den väntar jag ju självklart
som bara vad på :)

Sen kan jag ju nämna att jag har en massa böcker i bokhyllan
som jag längtar efter att få läsa om, och flera av dem har uppföljare
som jag sedan också vill läsa ^^

Jag fick också idag reda på att en av mina favoritserier, 
His Fair Assassin kommer att få två böcker till!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)