2 oktober 2016

Hangover

Hej hej ^^
Jag lider för tillfället av en hangover. Inte en sådan som man
får av alkohol då, utan en bookhangover. Läste just ut en av
böckerna jag lånade i förrgår, och den var nog precis så bra
som jag hade hoppats. Systrars öde heter den, och är tredje
delen i en serie. Inatt läste jag förresten ut en annan bok,
And I Darken, som var intressant och konstig och bra och
tråkig på samma gång. I alla fall. Igår var jag till Bellas på
dagen, och vi (försökte i alla fall) laga lite skolarbeten.
Mot kvällen for jag och Jani till Mango House och åt god mat,
och sedan for jag tillbaka till Bellas igen, denna gång för att
spela Little big planet :) Idag blir det nog bara att ta det lugnt,
och så ska jag försöka få lurat ut Jani på promenad också ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)