30 september 2016

Flitig som en myra

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har;
1. Studerat så himla flitigt. Jag vet inte varför, men när jag
är hos Janis går studerandet jättebra. Temat för mitt lärdomsprov
bestämde jag i tisdags (språklig utveckling), och nu är arbetet
igång! En uppgift i forskningsmetodiken klar (med reservation
för förändringar).
2. Kört till Krombi för att låna 2 böcker. Jag har velat läsa dem
huuuur länge som helst, och nu kan jag äntligen. Hoppas att
de faktiskt är bra nu då också, jag måste nämligen köra dit
och lämna tillbaka dem sen också.
3. Fått halft panik för att min bil inte mår riktigt bra.
Kylarvätskan är påfylld nu i alla fall, och nu håller vi tummarna
för att ingen tuseneurosreparation behövs OK?

Fin utsikt vid Fäboda. Hoppas vi hinner dit ihelg också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)