21 juni 2016

Och nu mår jag illa också

Idag har jag vaknat med världens huvudvärk, och jag har
ingen aning om varför!? Försöker därmed distrahera mig själv.
Igår var jag till maxmobiblioteket, va ut och vandrade i
Vassor med Nilla och Julia (gick inte så bra, vi provar igen
imorgon ^^) och läste 7 böcker. Att läsa 7 böcker på en dag
skulle ju vara omöjligt om vi skulle prata om de böcker jag
vanligtvis läser; 600-sidors böcker på engelska, men det här
var då alltså 160-sidors böcker på svenska, som dessutom är
lättlästa (större text, mindre text på sidorna, mindre sidor). 
Det är Klara-böckerna jag håller på att läsa om, jag läste
dem första gången för ca 10 år sedan, och ååh jag får riktigt
tillbaka den mysiga känslan jag hade då ^^ Om du nu som
bloggläsare råkar vara en runt 12-årig hästintresserad person
rekommenderar jag absolut Klara-böckerna, Pia Hagmar
skriver så bra om Klaras känslor att man som 22-åring
inte har några problem att sätta sig in i dem.

Idag börjat mitt pass kl 3, vilket känns ganska konstigt
eftersom mina senaste kvällspass har börjat kl 1 O.o
Och imorgon slutar jag kl 1, vilket inte händer ofta ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)