6 april 2016

Kocken i farten


Uuuh, titta vad jag åt igår *dreggel dreggel*
Det ser ju ut som värsta fancy jättenyttiga restaurangmaten,
och jag har lagat det alldeles själv! (När jag lagade lite mer
invecklad mat åt Jani här senast fällde han en kommentar om att
"jag lagar ju inte så bra mat" eller något liknande, så varsågod och se
vad du inte får smaka av Jani haha!!)

Här har vi då couscous, två nötbiffar, hemmagjord majjonäs, rödlök,
stekta naturella cashewnötter, ruccola och stekta bönor och broccoli.
Helt perfekt blev det inte; bönor steker jag härmed aldrig igen, de ska
ätas direkt ur burken, och broccoli ger jag upp helt. Jag har de senaste
fyra åren försökt steka broccoli knaprigt men det går fan inte så
hejssvejs broccoli.

Men men, gott var det, och ännu godare blir det nästa gång! :D
(får väl antagligen ta och bjuda Jani också så han ser att jag faktiskt
har en del matlagningskunskaper, hur nu detta kan ha undgått
honom under de fyra åt vi varit tillsammans -.- <3)

Rubriken annars... är det bara min hjärna som får det till något
riktigt fult?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)