5 mars 2016

Update

Som ni kaaanske har märkt är jag inte riktigt bloggande
av mig just nu. Det beror som sagt på att jag har mycket
annat som tar upp min tid. Jag insåg dock i något skede att
jag har ju skrivit väldigt lite om vad jag har sysslat med denna
vinter/vår, så here we go:

* Vecka 2,3,5 & 6 var jag på praktik vid ett språkbadsdagis
i Vasa, barnen pratade alltså finska och personalen svenska.
Förhoppningsvis förbättrades min finska något.

* Vecka 8,9,10 & 12 är jag på praktik vid ett språkbadsdagis
i Jeppis, och därmed är jag också sambo med Jani under denna
tid, dvs. nu :)

* Under dessa veckor har jag ingen tillgång till symaskin, och min
sömnad är därför på 0 just nu. Ja har däremot läst en hel del istället!

* Veckorna imellan har jag varit ganska ledig, fixat lite skolarbete
och så.

* Vecka 11 ska jag jobba en del, och sen är det ju pampas också
som jag förhoppningsvis ska på så jag får använt min halare!

* Jag, Jani och Fiddy kommer förhoppningsvis att fara och åka
slalom snart! :D

* Och vecka 15 börjar jag i skolan på allvar igen, efter praktiker
och lediga veckor :)

* I maj tar jag och Jani våra resväskor och åker till Rhodos en
vecka ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)