29 februari 2016

Hungrig som en arg varg

Ujj ujj här blåser det tomt. Men jag har faktiskt varit mycket
upptagen med t.ex. praktik, samboskap och fritid. Idag påbörjades
min andra praktikvecka, som pga. sportlov är med återigen en ny
grupp, men det gick riktigt bra hursomhelst :) I helgen har jag
hunnit med pizza, yoga (nej, det är fortfarande inget för mig),
skrinning (wihoo, nya skrinnskor!), och ishockeymatch!
Det trodde ni inte va?! Nä inte jag heller. Men vi hade
VIP-platser, och matchen var faktiskt riktigt spännande,
så det var uthärdligt :P Just nu sitter jag här och håller på att
dö av hunger medan jag väntar på att Jani ska komma hem
så vi kan äta. Så i brist på annat kan vi ju nu tillsammans dreggla
över lite mat som jag har ätit de senaste veckorna. Mysigt.


Knackkorv inlidat i bacon, MHM!


Egenjagat och torkat älgkött, MHM!


Blomkål och dipp!


Aaaah, Pedrinas räkor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)