10 mars 2016

Sånt här sysslar jag med

Jag känner att jag börjar ha lite pyssel-abstinens här.
Jag har ju inga symaskiner och tyg och pysselsaker
här vid Janis, så det enda jag gör på kvällarna är att
vara på datorn och läsa och vara med Jani typ. Vilket
ju inte alls är dåligt det heller, men idag när vi pysslade
vid dagis tänkte jag att jag är nog glad att jag får tillgång
till mina saker snart :) Annars så har jag också sysselsatt
mig med att planera diverse slalom och solresor (Rhodos,
Lapu och ett till slalomställe), med alla tågbiljetter och
utrustning osv. Seriöst VR, orka stänga av ett tåg när man
har bokat och betalat? Tur att det mesta går att fixa smidigt
via internet :) På måndag ska jag annars i jobb. Det är också
ganska nervöst.


Såhär ser jag ut nuförtiden. Titta på mitt hår uuuh vad långt!!
Den svarta fläcken i bakgrunden är Janis simbyxor som han
av någon anledning har valt att placera på förnsterbrädet.
I 7 månader.


Jag har köpt nya skridskor! :D


Var som sagt på ishockeymatch. På VIP!
(lite får man väl skryta, inte så ofta jag är det liksom)


Min nya favoritdagisfrisyr; slarviga flätor.
Jessos vad trött jag ser ut.


I lördags smakade jag glutenfri öl som var ganska god
och byggde finaste korthuset av alla. Vi firade Roberts
födelsedag, men vad som för några år sen skulle ha varit
en utekväll vid melody till halv 5 blev inte ens en sväng
till Netti, och hemma var vi halv 1. Åldern XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)