4 februari 2016

No e ja på bra humör

Nåmen hej, hur fare?
Själv sitter jag här för andra kvällen i rad och söker musik
som en desperat dammråtta. Jag ska ju köra lite imorgon,
och skulle vilja ha lite ny bra musik att lyssna på, och jag
har 13 låtar, men jag skulle ju behöva typ 7-8 till för att
fylla ut cd:n! Tyvärr låter det mesta dåligt just nu -.-
Annars så ska jag till Optima på lördag, och titta på deras
fashion show! :D Jag har ju faktiskt aldrig sett någon live,
eftersom de jag varit närvarande på har jag själv gått i x)
Så det ska bli intressant att se! Och imorgon ska jag äntligen
träffa Jani, jag håller ju sakran på att bli knäpp av saknad här!
(knäppheten kan också bero på min ganska ensidiga samt ensidiga
knackkorvsdiet som jag har kört med de senaste dagarna). Hur som
helst, så mycket annat har inte hänt. Råkade fastna framför youtube
x antal timmar igår, men sånt händer ju :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)