21 januari 2016

Mindre tid och mer gjort

Jag tror att jag nämnde här före jul hur "oroad" jag var över att
inte hinna med mina intressen sen när jag har ett heltidsjobb,
och då hade jag alltså ca. 9 skoltimmar i veckan. Nu under
praktiken har jag 35 timmar/vecka, och precis som jag också
gissade då är jag mer effektiv nu än när jag hade lite att göra.
När jag kommer hem gör jag liksom alla saker (diska, städa osv.),
för att sedan ha resten av kvällen ledig. Och de senaste dagarna har
jag sytt massor också! Svinbra och väldigt duktig känner jag mig
i alla fall :P Ikväll har jag dessutom tränat!

På senaste tiden har jag också ätit en del saker som jag inte har ätit
på flera år för jag har haft minnet att jag inte tycker om dem.
T.ex. äpple, banan, köttpirog. Och det är ju gott! :D

Jag är överlag skitnöjd med denna vecka!! Praktiken går bra, jag äter
ordentligt, jag syr, tränar, läser, diskar, städar, sover, och hinner med
allt jag vill helt enkelt :) Och i helgen ska jag få träffa både Jani <3
och Bella! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)