5 januari 2016

Hemhem

Idag tog jag mitt pick och pack från Janis lägenhet, for via
Maxmo och plockade med mig allt jag äger därifrån, och nu
är jag hemma i Vasa! Nog för att jag älskar min familj och Jani
och deras bostäder, men det är nog jäkla skönt att komma "hem hem"
där jag själv får bestämma och har alla mina saker :) Tre vändor fick
jag springa ut till bilen innan jag hade alla saker i lägenheten.
Kläder (jag har ju bott borta nästan 3 veckor!), julklappar, datorn,
böcker, smutskläder, vinterkläder (dagispraktik hej!), reashopping osv.
Men nu är allt på plats och som det ska vara!

Resten av mitt jullov (fram till måndagen alltså) ska jag läsa, handla mat,
laga lite skolsaker, fara på lite ärenden, städa & möjligtvis träffa lite 
kompisar. Inga större planer alltså, ska nog bara njuta av kallheten och så ^^


Och så ska jag förstås laga smoothies tills jag storknar i min
nya röda 2GOblender ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)