16 december 2015

Planering

Efter att ha latat mej i stora mått i jeppis måndag och
tisdag, har jag idag återvänt till Vasa. Julklappsinköpen
är klara, det mesta av paketeringen också, och bara jag
skulle orka kämpa lite till med min läxa blir den förhoppningsvis
också klar imorgon. Efter att vårens schema kom upp har
jag också försökt halva eftermiddagen att planera min vår,
en uppgift som inte är så jätteenkel när man ska passa
ihop praktik, jobb, samt kurser med 4 olika klasser!
Det blir lite att man inte hör hemma nånstans heller då,
när man tar en kurs per klass typ. Förhoppningsvis blir det
bättre nästa höst :) Praktiken är inte heller helt klar, eftersom
det pga. schemat ännu kan ändras lite hit och dit. Mitt schema
blir inte särskilt jämnt heller, vissa veckor har jag 8 lektioner
5 dagar i veckan, medan jag vissa veckor har 1 lektion på en
hel vecka. Men då kan man ju förstås arbeta :) Noo ska he vel
gaa på naa sätt ^^

Annars så har jag också hunnit äta sushibuffe´ vid ett nytt ställe i
jeppis (Golden Lotus); bra utbud, gott och billigt!
8 € blev det för mig som studerande :)

Tyckte denna bild passade bra idag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)