9 december 2015

Boklängtan och mörker

Alltså veeeems dumma ide att jag inte ska beställa några fler
böcker före tidigast 24 december??? (min) Vilken otroligt skit
idé!! Jag har just nu på min word-lista 5 böcker som jag har väntat
på och som jag vill ha NU och så får jag inte beställa dem!!
Det dumma är ju att efter att ha skrivit detta på bloggen och sagt det
åt både mamma och Jani kan jag ju inte dra mig ur heller :((
Kanske det var därför jag sa det... Hur som helst, jag ska stay strong
och fokusera på de böcker jag redan har i min ägo istället.
Och på det faktum att klockan inte ens är halv 4, och det är redan
nästan mörkt ute?! Voi huhhu.
Lite såhär känner jag just nu som på bilden nedan:


"wtf?"


Och såhär mysigt är det i min lägenhet^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)