27 november 2015

Usch

Jaha, vill ni veta vad min spännande fredagskväll innehåller?
Klart ni vill. Nå, jag håller på att nysa ihjäl mej. Japp, förkyld
som en, eh, mycket förkyld person är jag. Nyser och hostar
och antagligen har jag feber också. Trots detta släpade jag mig
själv till både studiebesök och grupparbete idag, och tyckte därför
att jag förtjänade spicesmat. Och det fick jag. Någon gerontologi-
läxa har jag helt ärligt inte orkat göra, för efter att ha ätit somnade
jag nästan i badkaret, för att sedan somna i min säng några timmar :)
Så resten av kvällen ska jag läsa, dricka smoothie och vitaminer och
fokusera på att andas, vilket känns som en väldigt jobbig uppgift
just nu. Så nu håller vi alla tummarna för att det går över och inte
blir någon öronvärk!! Trevlig fredagskväll allihop ^^


I brist på annat, bild på smoothie.
Saknar Jani<3 gör jag också :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)