10 november 2015

Slut på cyklande, påbörjad finskastudering och musik

Min cykel tycker att jag är tjock. Det måste ju vara så, för
varför skulle den annars hålla in bromsen och göra cyklandet
dubbelt så tungt som det egentligen är?? Jag stiger hellre upp
en halvtimme tidigare och går, tack så mycket cykeljä*el som
ska shippas hem till Maxmo vid första bästa tillfälle!!

Annars lunkar denna vecka på som vanligt. Jag har absolut
noll motivation till läxgörning, och smiter undan genom att
plugga finska ur en finskabok för 11-åringar. Vem kunde tro
det? Igår beställde jag en bok, och idag ska jag beställa några
till. Och så ska jag försöka göra juridikläxan. Böckerna ska
lämnas i om någon vecka, + att det skulle vara trevligt att ha
lite mindre läxor när de beställda böckerna anländer. Tyvärr har
jag sådana här dagar ibland när det känns fysiskt omöjligt att
titta i en bok och försöka skriva ihop något arbete av informationen.
Som tur är har jag ju andra dagar när det går hur bra som helst,
frågan är ju om jag har tid att vänta på dem? Antagligen inte :(
Måste tvinga mig att plugga ååååh!!!

Jag har hittat en hel del helt otroligt awesome musik! :D
Och så har alla mina böcker flyttat hit till min lägenhet :D
Japp, saknade dem för mycket helt enkelt ^^

Nu ska jag äta glass, beställa böcker, och sedan plugga juridik...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)