8 oktober 2015

Jag ska sy

Något som har stannat av helt är ju min sömnad. Senaste "Färdigsytt"
inlägget publicerades för över 2 månader sen, och symaskinen har jag
inte rört på flera veckor. Tills idag. För jag flyttade på den lite så att
jag skulle slippa efter lite papper. Haha nånej. Men idag ska jag sy
någonting!! Även om det bara är lite. Jag har ju ca. 15 projekt i olika
halvfärdiga stadier, + ca 20 tyg som bara väntar på att bli något.
Jag ska dock försöka att inte sy sommarklänningar just nu, för det
känns lite onödigt. En mysklänning skulle jag däremot vilja sy.
En mysklänning är ungefär en pyjamas/filt/klänning. Den är bekväm
och gosig och man har den hemma på hösten och vintern. Men ja,
ni får ju se sen om jag kommer så långt. Först ska jag ta tag i
en svart vardagsklänning som borde vara färdigt utklippt.
Wish me luck!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)