9 september 2015

Jag har flyttat över bilder igen

Denna vecka har vi löjligt lite lektionstid. Jag är t.ex. ledig både idag
och imorgon, och förutom en liten lektion på fredag är min nästa skoldag
nästa onsdag. Nice! Under denna tid kommer jag ju tyvärr inte ligga och
lata mig hela tiden, utan jag ska försöka få klart flera skoluppgifter.
Men endå, (nu efter att jag inhandlat öronproppar) sovmorgon! Till typ 9.
Längre än så kan jag tydligen inte sova. Men då hinner man ju göra mer ^^
Promenader och träning har på senaste tiden fått stå tillbaka för skola,
matlagning och läsning. Senast ihelg hoppas jag dock att Jani får släpat
ut mej på någon springtur.


Från somrigaste dagen denna sommar...


Where unicorns live.



Har lärt mig en ny flätteknik.


Söt katt.


Söt Bengt.


Påväg hem i lördags.


Söt men blyg pojkvän ^^


Nya locktången fungerar bra. Fast jag tydligen lyckades
missa några hårstrån där på höger sida x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)