17 september 2015

Jag fick 10 i matte i sexan

Voi huhhu, efter 8 timmar i skolan känner man nog sig ganska
slut i huvudet! Dessutom känns det som jag håller på att bli sjuk...
... och därför tyckte jag att jag förtjänade take away sushi och
pringles! :D Voi voi vad gott det var, men de skickade med
2 par ätpinnar, som om jag skulle dela med mej, haha! (inte hade
jag beställt överdrivet mycket heller...?) Nåja, bra ti ha, skit ti va utan!
Riktigt mysigt att sitta här och äta pringles, lyssna på regnet och njuta
av att man är ledig imorgon ^^
Idag har vi annars börjat på med läkemedelsräkning, vilket enkelt
sagt är textuppgifter i matematik. Roligt tyckte jag, eftersom jag
faktiskt förstod det mesta! :D Vi får väl se hur förbannad jag blir
sen när jag tappar bort mej... O.o
Nåja i alla fall, ikväll blir det badkar, lite läxor, och så en hel del
lathet. Sedan jag läste ut en bok på en dag i måndags har läsningen
blivit lite trög, men det är nog mest för att jag helst vill läsa böckerna
jag beställde i tisdags istället för de jag redan har i min ägo :P

Eeeeh sådär brun är jag nu inte i ansiktet, skyller på dåligt ljus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)