18 juni 2015

Big news

Nuuu hörni, händer det grejjer! 
Två roliga och spännande saker har jag att berätta för er;

1. Min ansökan om att få byta studieort har beviljats! 
I höst kommer jag alltså att studera vidare till socionom, 
men i Vasa istället för Åbo!

2. Jag har blivit med lägenhet! 
Och jag flyttar om 2 veckor! :O

Och så börjar det då... flyttkaoset! 
Förutom att bara packa ihop allt ska jag gå igenom 
alla min kläder (rensa, packa undan osv.), gå igenom alla kökssaker 
(en del är Janis, som han säkert vill ha), lokalisera tvättmaskinen, osv. 
Under tiden ska jag ju dessutom hinna jobba och njuta av 
sommarlovet också, voi huhhu! Men alltså, vet ni vad 
som fick min lycklighetsmätare att stiga med ca. Tusen grader? 
Lägenheten har ett badkar!!! *dreggel dreggel* Sen ska jag ju 
fundera och bestämma vilka möbler jag vill ha med också... 
Spännande dehär ^^ Åååh, jag är så excited att jag bara vill åka 
till lägenheten och titta och mäta och planera nu med detsamma!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)