3 april 2015

Packning

Wohoo, vet ni vad som händer idag?? :D
Jani och hans föräldrar kommer hit! :D :D :D Jess jess jess ^^
Med sig har de två skåpbilar, varav en ska innehålla en
motorcykel och en en del av mina möbler. Så igår flyttpackade
jag för fullt och torkade damm. Sådär annars brukar jag inte
tycka om att packa, för jag tycker att jag behöver allt, men igår
gick det svinbra! Som tetris :) Eftersom Jani redan har tagit hem
alla sina kläder flyttade jag över mina kläder till hans skåp (skåpet
som hör till lägenheten), och kan därför skicka hem mitt egna.
Även min byrå och mina bokhyllor är tömda, känns ju inte som
att prydnadssaker är så himla användbart, och att jag skulle läsa
igenom varenda bok jag äger är väl inte heller så troligt :)
Så, köket, badrummet och hallen ser ut som vanligt, vardagsrummet
ser supertomt ut, skrubben är proppfull med tomma lådor och
sovrummet är kaos utan mattor och med flyttlådor överallt. Voi huhhu.
Idag ska jag packa ner lite kökssaker som inte används så ofta, men
annars så tror jag att det som är kvar får lämna tills också jag själv
far härifrån :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)