18 april 2015

Jani är här!

Ja alltså, det sker inte särskilt mycket intressant i mitt liv
just nu. Förutom praktiken förstås, men den kan jag ju inte
skriva så mycket om. Så mina dagar går ut på praktik, äta,
städa, läxor, sova ungefär. Igår kom Jani hit, och idag ska
vi till Vasa och shoppa, sen till vänner i Vasa och fixa något
som är sönder (mitt intresse måste ha dalat snabbt här, jag minns
inte alls vad vi ska fixa), och ikväll blir det att fira Bellas
födelsedag :)

Annars så har mitt rum kommit i ordning ganska bra, jag får väl
skryta lite och säga att jag är svinbra på att klämma in en massa
saker på liten yta! ^^ Det ser faktiskt riktigt mysigt ut, vilket säkert
spindeln som flyttade in igår också tyckte. Den fina bilden kan den
ju ta med sig till spindlarnas moln eller något.

Hur som helst, sommarjobb är fixat för hela sommaren, mina flytt-
papper är inskickade, och ja. Det är väl bara att praktisera och studera
för fullt nu då i 6 veckor till så får man sommarlov! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)