7 mars 2015

Sjuk?

Jo alltså ni vet ju att jag älskar vintern, men nu får det faktiskt
bli sommar snart. Här i Åbo är vi ju på god väg, all snö är borta
(fast det snö-regnade i onsdags), och jag har därmed börjat tagga
till Kalajoki i sommar. Tills Jani så snällt påminde mig att jag
kanske inte kan följa med beroende på hur/om jag jobbar. Nåja, det
får bli ett senare problem. I alla fall, igår var jag och spelade
Laser Tag med några kompisar, och det var skiiitkul! :D
Jag var dock ganska dålig, min teknik som gick ut på att
skjuta så mycket jag hinner och hoppas att något träffar var
tydligen inte så bra :/ Nåja, när jag hade cyklat hem från city
var jag så upp i varv att jag gick ut och gå en timme. På hemvägen
for jag in via S-market för att köpa något gott. Vad jag köpte?
Äpple, päron och vindruvor. Och när jag kom hem gjorde jag
35 situps. Vad i h**vete?? Jaa, Jani frågade nog om jag var sjuk.
Antagligen. Men men, man vet att jag har tråkigt när jag har gått
förbi både disk-stadiet, läx-stadiet, och kommit till beach-2015-stadiet :P

Dagens planer är så spännande som: promenad, broiler, läxor,
läsa, tvätta lakan osv. Som vanligt alltså. Ett ytterligare bevis
på att jag antagligen är sjuk; jag bytte helt spontant lakan igår.

Vad jag gjorde i torsdags; repeterade finska.

 Jag såg en ekorre igår också. Den klättrade på mitt hus,
och jag var typ 2 meter ifrån, men så hann den skutta iväg
innan jag hann knäppa kort :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)