17 mars 2015

Hair


På första bilden, mitt hår för lite över ett halvår sen, andra bilden tagen i
fredags. Jättesvårt att se, men jag tycker att om man jämför med armbågarna
har det nog växt ett par centimeter? Dessutom har jag klippt mej en gång
imellan också. Håret ser dock väldigt slitet ut på andra bilden :/

Nåja, jag har insett att det går verkligen inte att ta selfies i vår lägenhet,
det blir alltid suddigt och ofokuserat och skit... vilket jag vet att beror
på ljuset, men ändååå, jess att man flyttar till bättre fotoplace :P

..och så kan man ju jämföra med bilden nedan, som visserligen är från
2011, men även 2012 & 2013 var mitt hår ungefär denna längd (men
slitnare och glesare). Så, progress people!


Update: Jag bläddrade igenom bloggen lite, och jessus vad kort hår
jag har haft ibland?! Det konstiga är att jag aldrig har sett mig som
"korthårig", jag har alltid trott att jag har haft långt hår O.o
Diskuterade detta med Jani också någon dag, han tyckte också att
när mitt hår var som hemskast verkade jag inte se det själv,
men kanske det var lika bra. Det är först nu jag har börjat inse
hur hemskt det faktiskt såg ut. Ingen självinsikt alls ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)