15 februari 2015

The 100

Vad jag gjorde igår: Först hade jag Jani att fota ett par plagg,
så nu har jag en 5, 6, 7 färdiga plagg att visa er ^^ De bilder som
inte blev bra kan ni skylla på Jani, och det faktum att vi inte
riktigt har någon bra fotoplats i vår mörka lilla lägenhet.

Sedan for vi och bowlade. Första  rounden blev vi exakt lika,
andra rounden vann Jani, och eftersom han började tredje rounden
med 3 strikes i rad (what the f?!) vann han till slut hela alltihop
med över 100 poäng (han avslutade med 2 strikes). Jodå, nog fick
han sin revanch alltid, men this isn´t over!!

På hemvägen hämtade vi lite Hesemat, och sedan var det dags för
lite tvmys. Jag hade helt missat att the 100 har kommit igång igen
efter julen, så vi hade 4 avsnitt att se ikapp *dreggel* Nr. 9 var ganska
tråkigt, nr. 10 fick upp förväntningarna, nr. 11 var sååå braaaa, och
nr. 12 hann vi inte se för Jani blev trött! Och nu vägrar han se det
förrän kväll, för "då är det mysigast". What the... ?! Hur ska jag orka
vänta ända till ikväll??? Ja, jag är lite upprörd här! Nåja, funderar på att
maratona hela andra säsongen fram till avsnitt 12 idag. 
I just can´t get enough.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)