14 februari 2015

Hemlängtan som vanligt

Jahapp, som ni ser är jag på blogghumör idag ;) Men jag är på
såå bra humör! Hursomhelst så har jag läst lite bloggar idag, och
en sak som jag märkte är att "alla" verkar vara jättestressade och
vill bort från Finland/sin hemort/whatever. Och jag är precis
tvärtom, jag vill heeem! Nåja, för stunden är jag nu i Åbo i alla fall.
Igår var jag på spelkväll med några kompisar, riktigt trevligt var det :)
Jani bokade just bowling åt oss, så det ska vi på ikväll. Detta har dock
inte något med alla hjärtans dag att göra, no no. Sånt orkar jag inte
bry mig i. Annat än att använda det som ursäkt förstås :P
Annars så har jag säkerhetskopierat mina bilder idag. 75 GB bilder,
voi huhhu! Dem vill jag inte förlora. Men men, nu ska jag fundera
ut något produktivare att göra :)


Jani lagade suuupergod mat igår; kött, mustapekkasås och
klyftpotatis. Sen lagade jag chokladbollar till efterrätt.
Jag hatar att laga dem, men äta har jag inget emot ;)
Lyckan vare gång jag kommer på att vi ännu har kvar
några i kylskåpet! *dregglar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)