18 februari 2015

Shopping och fastlagsbulle

Hejsan svejsan.
Igår var jag på lektion, utvecklingssamtal, och sedan mötte jag
upp Julia som har hittat hit från Hesa (Y). Resten av dagen åt vi
fastlagsbulle, kinamat, shoppade och spelade spel. Jag köpte bl.a.
två par till av mina favoritbyxor, 2 par byxor för 27€, inte illa!
Och sedan hade jag ju ett presentkort till Eurokangas också ;)
... och det är väl ingen som förväntar sig att jag ska kunna gå
in till Eurokangas med ett presentkort utan att köpa något??
Nåja, mina nya vackra, underbart fina fantastiska tyget har just
blivit uppsköljda, så nu sitter jag och lagar lite läxor medan
jag väntar på att de ska torka så jag kan börja sy ^^

Jag ska ge er lite nyckelord som ledtråd för de 4 nya tygerna;
sol, sommar, katt, tiger, svart, "läder". Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)