26 februari 2015

Insnöad

Jag vet inte om termen "periodare" uteslutande brukar användas
för alkoholberoende, men jag vet inte riktigt hur jag annars ska
beskriva mitt beteende. För jag har ju verkligen förmågan att
snöa in på något totalt. I december var det sömnad. I januari var
det böcker. I februari har det varit sömnad och bloggande, men nu
känner jag att en period av böcker börjar ta vid igen. Jag har även
en jeans-och-enkel-tröja-period just nu, och klär mig sällan mer
spännande än så, även om jag som alltid tycker att klänning är finare.

Igår beställde jag tre böcker, och idag har jag läst en bok till en kurs.
En skönlitterär bok då alltså, som faktiskt var ganska bra trots att
det inte alls var min typ av bok. Snart ska jag cykla iväg till skolan,
och ikväll ska Jani översätta lite finska åt mej ^^
Och så har vi hunnit vara en sväng till studentbystiftelsen också.
#mittspännandeliv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)