25 februari 2015

Besök, shopping och skola

Voi huhhu (är tydligen en shot vid ollis), två intensiva dagar
har det varit, för mig och Jani som är vana vid att en prismahandling
är dagens höjdpunkt :P Min mamma, syster och bror har alltså
varit och hälsat på, = jätteroligt! På måndagskvällen for jag, Jani
och brorsan till Three Beers och lärde ut lite ölspel, igår var vi
och shoppade och bowlade, och idag åkte de hem :(
Vi var bl.a. till Ikea, där jag köpte en hel del småsaker (som vanligt),
sen till Biltema, där jag köpte en rattmuff ^^, och sen till Mylly
(stooort köpcenter), där vi åt kinamat och jag inte köpte en endaste
liten topp ens :) Jag och Jani har dock planerat att möjligtvis göra
en utflykt till Tammerfors på fredag, och då ska det väl antagligen
shoppas en del ^^ Idag och imorgon blir det dock 2 kortare skoldagar :)
Annars så har jag en analys att komplettera, och så ska jag skicka iväg
en bokbeställning bara jag kan bestämma vilka böcker jag vill ha.
På bokrean har jag tyvärr inte hittat något alls :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)