30 januari 2015

Lite positivitet

Oooooch så var tenten över finally! Nu håller vi tummarna
för att jag blir godkänd även om jag läste en hel del onödigt
material! Ikväll ska jag fira detta med några klasskompisar.
Jag kan ju även avslöja att tentläsningen förstördes lite av att
jag läste en bok igår också O.o Idag ska jag förbereda min
inköpta grisbit, inatt ska den nämligen förvandlas till
pulled pork! Jag är så excited över detta!! Dessutom har
jag blivit inspirerad att baka också, voi huhhu, får se om
huset står kvar länge till. Idag har jag vilodag från läxläsning,
och imorgon och söndag tar jag i med hårdhandskarna och lagar
färdigt den där valfria kursen! Så det så.

Omotiverad bild på hårprodukter jag fick av Jani och doftolje-
grejjen jag fick av hans föräldrar ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)