24 januari 2015

Bookdelivery


Japp, jag fick ju ett bokpaket i tisdags med dessa 3 mycket
efterlängtade böcker. Annars tror jag att jag slog läsrekord igår,
läste ca. 600 sidor på en dag O.o Tänk om jag skulle vara lika
bra att läsa på tent -.-


Chanslös är del 2 i parasollprotektoratet, jag har läst ungefär
halva, and i like it! Jag kommer definitivt att beställa hem
de följande delarna, men jag funderar om jag borde beställa
bara en först, för att se om jag klarar detta invecklade språk
på engelska?


Frostfire, som jag är så himla peppad att läsa att jag inte har
vågat börja än ^^ Får se om jag tar den efter Chanslös.
Och titta bara på omslaget. Helt otroligt fint.


Även denna är jag excited att läsa, aliens och rymden och sånt,
kan ju inte vara dåligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)