14 december 2014

Partyfeelis

Jag läste just på en blogg att det bara är en och en halv vecka
kvar till jul, och fick en chock. Va!? Det var ju en månad just??
Men ja, jag har inte direkt haft koll på nedräkningen heller.
Jag har bara tänkt på hur länge/kort det är tills vi far hem till
Pampas, och allt efter det tar jag liksom sen. Så, antal dagar tills
vi åker hemåt; 2! ^^

I fredags var jag och ett par kompisar och bowlade, förstå chocken
när det första jag gjorde var att slå en strike! O.o och fler blev det ^^
Förlorade dock ändå -.- Efteråt for vi och förfestade till ens lägenhet,
och sedan blev det en oplanerad utgång, men en rolig sådan :)
Inte så roligt dagen efter dock, jag lyckades såklart få en riktigt
dunderkrapula som tack -.- ...och därför var jag inte taggad på
att fara ut igårkväll heller, men eftersom jag hade lovat Jani så
var det bara att dra på sig kläderna och släpa sig ut. And it was
awesome!! En av de roligaste kvällarna i mitt liv, seriöst.
Och jag har knappt haft någon krapula alls idag, najs najs.
När vi tållade hemåt inatt fick jag dock hickan från helvetet,
jag vet inte varför, men alltid när jag får hicka nuförtiden
gör det svinont! Voi voi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)