6 december 2014

Onthet och irritation

Jag har inte varit frånvarande för att tenten gick dåligt,
för den blev faktiskt godkänd, mycket väl godkänd ^^
Istället har jag sytt, handlat julklappat och varit på
fältbesök i Hirvensalo-Kakskerta. (fortfarande i Åbo).
Igår satte jag mej ner och började med en uppsats,
när jag plötsligt fick huvudvärk och ont i ögat.
Idag är huvudvärken borta, medan ögat är uppsvullet
och ännu sjukare... Why?? Hur?? Varför?? Grr!!!
Jaja, idag blir det lite "julbakning", läxlagning, och så
ska jag fundera hur jag riktigt ska göra med dethär
fotandet av plagg. Jag har ca. 15 färdigsydda plagg,
vissa över 1,5 gamla som är o-fotade -.- Jag vill ju visa
vad jag har gjort ju, men när jag är så lat/det är svårt
att fota bra bilder! Förhoppningsvis får jag undan en del
på jullovet i alla fall :)

Förresten fick jag bokpaket i förrgår ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)