26 december 2014

Julhälsning

Hejsan svejsan!
Här hemma i Maxmo har jag haft en mysig julafton,
med många fina julklappar :) Har även hunnit umgås
med släkten, träffa ett par kompisar och shoppat lite
på julrean (i tisdags). För att inte tala om hur mycket
jag har svurit över min förbannade dator som har en massa
problem, men just nu verkar den fungera i alla fall (peppar,
peppar). Idag har jag funderat på att beställa lite böcker,
bl.a. Magikernas land och en reabok som jag råkade få
ögonen på. Och säkert någon till :P

Ikväll åker jag iväg mot Jeppis, och imorgon blir det att
köra iväg mot Ruka! :D Där ska vi åka slalom, fira en
födelsedag och så ska jag försöka fota lite plagg :)
Om jag har internet i Ruka vet jag inte (probably not),
så vi hörs när vi hörs. Nångång efter att vi har kommit
hem ska jag i alla fall publicera ett bokigt inlägg som redan
är skrivet ;)

Så, God Jul & Gott Nytt År! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)