20 december 2014

Julfeelis och jullov och SNÖ

När vi lämnade Åbo i tisdags hade jag inte så värst mycket
julfeelis, ända sedan vi hamnade i snöoväder mellan Vasa
och Björneborg har dock feelisen stigit enormt.
För den som icke vet; här i Jeppis finns det SNÖ! Najs najs.
Denna vecka har jag träffat en hel del människor som jag
inte har sett på länge, ätit alldeles för mycket asiatisk mat,
och bara kopplat bort allt vad skolarbete heter. Har även
hunnit bli beroende av ett farmspel samt funderat om jag
borde skaffa en surfplatta. Men alltså vitsi vad skönt
med jullov och snö och familj och hem!! :D
Imorgon åker jag hem till Maxmo (där det också finns
massa snö (pik mot Åbo)), och där jag också ska träffa folk
jag inte har sett på länge :) Men ikväll blir det inflyttningsfest!

Och så en bild som illustrerar hur glad jag är just nu ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)