22 november 2014

Julstämning

Idag vaknade jag kl. 12 (och då for jag och sova ca. 23.30
med noll alkohol i kroppen), vilket jag vanligtvis skulle bli
uppstressad av, men idag tänkte jag bara; fuck it. Jag behövde
verkligen sova ut, och nu känner jag ig redo för dagens program!
... som inte är så värst invecklat, läxor, matlagning och promenad
står på schemat. Imorgon ska jag och Jani och titta på Mockingjay! :)
Förövrigt snöade det rktigt ordentligt här igår, vilket förståss fick
mitt humör att stiga rejält, och även om jag vet att det kommer att
smälta bort om några dagar har jag definitivt börjat få julfeelis nu ^^
Annars så sitter jag mest och räknar dagarna till jullov, även om vi
har en hel del skolarbete kvar före det händer. Igår började jag och Jani
med Twilight-maraton, och nej, det var inte jag som valde! Även om jag
inte klagar :P Åh, jag tror verkligen att denna helg kommer att bli bra, 
även om den är ovanligt kort och händelselös ^^

Så ser min nya vinterjacka ut, och den är varm och mysig!
Den är även så lång att jag kan ha klänning/kjol i den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)