27 november 2014

Julfeelis på gång :)

Vanligtvis brukar det vara så att jag måste stiga upp,
och Jani lämnar och sova, men idag var det tvärtom!
Den känslan alltså. Och känslan igår, när jag fick IT:n
färdig, och skickade in den. Så, jag tog alltså helg idag ^^
Helgen kommer att bestå av tentplugg och julmys.
Och lite sömnad. Jag köpte nämligen ett nytt tyg igår,
och jag var fem före att börja klippa när jag kom på att
jag måste ju tvätta det!! Sakran!! Samma sak varenda
jäkla gång jag har köpt ett nytt tyg!! Nåja, igår tvättade
jag då 4 olika tyger, så nu har jag det gjort i alla fall.
Jag hittade dock en stuvbit från en annan klänning igår
och började sy en kjol, men den blev för liten.
Seriöst, inget jag syr nuförtiden blir ju till något!?
Inte konstigt då att jag inte har någon sylust -.-
Tur att jag inte sydde i riktiga tyget i alla fall...
På lördag blir det hur som helst julklappshandling :)

I brist på annat får ni denna vintriga bild ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)