7 november 2014

Flum

Eftersom jag känner mig lätt förvirrad just nu bestämde
jag mig för att skriva ett lite flummigt inlägg. Flum är något
jag har blivit riktigt bra på efter sociologikursen ^^För det
första; i måndags köpte jag superfina och superhöga skor.
De är dock inte riktigt anpassade till nuvarande väder.
Alla mina vinterskor är i Maxmo, samt som sagt mina vinterringar.
Förra veckan var jag på halloweensitz, och nästa vecka ska jag
på porrsitz O.o Jag skulle vilja sy, men orken infinner sig inte riktigt.
De senaste två-tre veckorna har jag kämpat åpå med en fackuppsats,
som blev inskickad igår :) Idag har jag tagit tag i lite hushållssysslor
som har lämnat på hälft. Ska fortsätta med det så småninom.
Jag längtar hem något otroooligt, även om jag trivs bra här i Åbo
också. Skulle dock absolut inte orka bo här själv, så det är tur att
jag har Jani <3. Ikväll ska vi gå iväg till närmaste butik och inhandla
roskispåsar, godis, avocado och en sak till som jag har glömt.
Väderprognosen pekar på att det blir varmare nästa vecka, och jag
håller tummarna för +20 grader ^^ Jag vill verkligen ta och sy något nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)