4 november 2014

Drickproblem

Den senaste tiden har både jag och Jani insett att vi har ett drickproblem.
Jag kan inte få nog av limsa och juissi, medan Janis laster är
juissi och kaffe. Det har gått så långt att vi bortprioriterar mat för
att ha råd med dessa delikata drycker. Jag tror att det är pga. min 
godis/chips-strejk som jag började med för någon vecka sedan som 
jag är så jäkla snål på limsa hela tiden. Juissin har jag dock ingen 
förklaring till. Det är kallt, så man är torr i munnen och törstig hela tiden...?
Härom dagen provsmakade jag förövrigt vanilj coca-cola, and i löööv it! ^^
Jaa, jag vet inte hur vi ska få stopp på detta okontrollerade drickande av
juissi, limsa och kaffe, men helt ärligt är jag inte så brydd heller.
Det är ju så gott :)

En (här) nyklippt icke-anonym juissi-list, nöjd med livet
sålänge det finns juissi. Vilket det inte finns längre, så imorgon
ska vi inhandla mer av den varan :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)