27 oktober 2014

Dejtkväll

Den senaste veckan har jag varit riktigt orolig för en sak,
men igår fick jag äntligen rätat ut lite frågetecken kring det.
Eftersom Jani är världens bästa pojkvän fick han iden att vi
skulle fara på dejt, vilket jag först var lite tveksam till, men till
sist gav jag med mig. Och tur var väl det, för det var iaf en av
bästa dejterna jag har varit på ^^ Först var vi och åt på en mysig
kinamatsrestaurang, och sen var vi och såg filmen The Maze Runner.
Med tillhörande popcorn och maaassor med kryddor!
Själva filmen var riktigt bra, och definitivt bättre än boken.
Nu blev jag riktigt sugen på att läsa de efterföljande böckerna också...
Idag är det återigen läxläsning som gäller, och så ska vi in till stan
en sväng på lite ärenden också :) Jag är som vanligt ledig idag,
och detta känns definitivt som söndag!

Tycker denna bild beskriver Lunas personlighet väldigt bra ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)