20 oktober 2014

Hopplösighet

Anledningen till min frånvaro här på bloggen? Skolan har
kommit igång ordentligt. Har stressat som bara vad över hela
situationen hela förra veckan, men har inte fått någonting gjort.
Nu just ska jag skriva en uppsats, men jag kan inte, för precis
varenda jäkla bok är utlånad!? Det värsta är ju att jag vet ju att
jag kan skriva, och så faller det på någonting sånthär totalt meningslöst,
och jag blir så förbannad på mig själv när jag inte förstår.
Jaja, om ni nu inte förstod mitt svammel; jag är lite sur.
Jag vill ju så gärna göra bra ifrån mig, och så kan jag inte.
Känner mej en liten aning totalt hopplös.

Över till roligare saker; fick en bokleverans i fredags! Efter att ha
sökt som en galning efter posten (som hade bytt adress) så hittade
jag äntligen. Efter ytterligare lite förvirring hittade jag hem igen också.
Idag är jag ledig, och hade tänkt studera, men pga. ovan nämnda
omständigheter så går ju inte det, så vi ska handla mat istället!
Så. Nu känns det bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)